درباره‌ی هزار برند


« به نام خدا »

   امروزه با ازدیاد نسل بشر، آفرینش دنیای ارتباطات نوین و افزایش سطح آگاهی، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی نیز افزایش یافته‌اند و بنگاه‌های تجاری کوچک و بزرگ جدید به بازار قدیمی تزریق شده، سعی در پیشی گرفتن از رقبای بیشمار و کهنه‌کار خود کرده و به رقابت تنگاتنگ در بازار تن می‌سپارند. از طرفی بنگاه‌های بزرگ و جاافتاده‌ی کهنه‌کار سعی در حفظ جایگاه خود در بازار و حتی توسعه‌ی روزافزون دارند. نظیر این عوامل و سایر عوامل سیاسی و اجتماعی فضای بسیار حساس و گاه مهلکی را در بازار رقابتی به وجود آورده‌اند به طوری که حال نه تنها مدیران بلکه عموم مردم نیز به این مهم رسیده‌اند که امروز موفقیت و رونق یک کسب و کار حتی با پشتوانه‌ی مالی، برنامه‌ریزی اصولی و نیروی کار متعهد نیز به طور کامل تضمین نمی‌گردد و تبلیغات و بازاریابی به عنوان جزء لاینفک بازار رقابتی امروز شناخته می‌شوند.

   در این بین به دلیل توسعه‌ی فضای ارتباطی و رسانه‌ای و در دسترس بودن ابزار پیشرفته‌ی ارتباطی نظیر رایانه و تلفن همراه، از فضای سایبری به عنوان منبع نوین تبلیغات موسوم به “تبلیغات بدون مرز” یاد می‌شود و موفقیت یک بنگاه در گرو “در دسترس بودن” آن در این فضاست. از طرفی این مسئله به نوبه‌ی خود به ضرر بنگاه‌های کوچک‌تر تمام می‌شود چرا که عمدتاً هزینه و اطلاعات کافی را برای سهیم شدن در این فضای بی حد و مرز نداشته و به تدریج رو به نزول خواهند کرد.

   در این راستا هم‌زمان با آغاز هزار و سیصد و نود و چهارمین بهار شمسی، سایت هزار برند نیز با اتکال به خدا و به منظور پر نمودن این خلاء و ایجاد فضای کاملی برای شروع یک کسب و کار موفق اینترنتی آغاز به کار نمود و همانطور که از نامش برمی‌آید محدود به کسب و کار خاصی نیست. افراد با حضور در این سایت در اهداف آن شریک خواهند شد که این اهداف به شرح ذیل آمده‌اند:

  • – ایجاد فضایی برای بهره بردن و حضور آسان و کم‌هزینه در فضای تجاری مجازی.
  • – ایجاد فضایی برای شروع رقابت در فضای تجاری مجازی.
  • – ایجاد فضایی برای شناساندن بنگاه‌های کوچک به همگان.
  • – ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات مستقیم بنگاه‌های کوچک و بزرگ و حذف واسطه‌ها.
  • – ایجاد فضایی برای تبلیغ و فروش محصول.
  • – ایجاد فضایی برای ارتقای کسب و کارهای خانگی.
  • – ایجاد فضایی برای آغاز برندینگ محصولات کمتر شناخته شده.
  • – ایجاد فضایی برای بازاریابی آسان‌تر.
 

حضور در هزار برند برای بنگاه‌های بزرگ چه نفعی به دنبال خواهد داشت؟

  • – شناسایی بهتر فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فروش.
  • – ارتباط با بازار هدف بدون واسطه.
  • – تبلیغ و فروش محصول.
  • – حضور در یک سایت با فرایندی نوین.

  مدیریت هزار برند
مرتضی رجب زاده
  طراح و ایده پرداز

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *